Gratis elektronische bibliotheek

Met Jezus aan tafel - Tim Chester

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: april 2013
BESTANDSGROOTTE: 10,22
ISBN: 9789051944273
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Tim Chester

Alle Tim Chester boeken die u van ons leest en download

Omschrijving:

De maaltijden van Jezus vertegenwoordigen iets groters. Ze vertegenwoordigen een nieuwe wereld, een nieuw koninkrijk, een nieuw uitzicht.Tim Chester brengt Gods bedoelingen aan het licht in de schijnbaar gewone handeling van het delen van een maaltijd. Hij laat zien hoe deze alledaagse ervaring echt een mogelijkheid is voor genade, gemeenschap en zending. Chester dringt er bij zijn lezers op aan om er goed over na te denken waarom en wie we aan onze tafel uitnodigen. Aan de hand van de maaltijden die beschreven staan in het Evangelie van Lucas maakt hij duidelijk hoe we zo anderen tot zegen kunnen zijn. Het was nooit de bedoeling dat de kerk heilige diensten ging houden in heilige gebouwen uitgevoerd door vrome mannen in lange gewaden. Chester brengt ons terug naar waar we thuis horen... aan tafel voor een maaltijd - een feest eigenlijk. Dit is een uitstekende verhaal over een belangrijk onderwerp, dat lang geleden verloren ging in het moeras van de heilige rituelen. Het is tijd dat we weer aan tafel gaan en genieten van het leven dat ons gegeven is. Neil Cole, oprichter en directeur Church Multiplication AssociatesDit is het beste boek van Tim tot nu toe. Het is eigenlijk ook een heerlijke maaltijd op zich. Koop het niet alleen om het te lezen, maar om ervan te genieten. Steve Timmis, directeur Acts 29 Europa, medeschrijver van onder meer Total Church.

... Pasen - Aan tafel met Jezus en de paashaas Pasen betekend voor de meeste mensen twee dagen extra vrij, een uitbereid ontbijt en eieren verven ... Bureau ISBN - Met Jezus aan tafel ... . Officieel vieren de Christenen dat Jezus is opgestaan uit de dood, maar in plaats daarvan zie je in winkeletalages paashazen, paasmandjes, lammetjes en eitjes. Er komt een schaal met brood op tafel, schaaltjes met bittere kruiden en met zoete vruchten en ook wijn. Niet alleen Jezus vierde het paasmaal, alle Joden deden dat en ook nu nog steeds. Ze denken er dan aan, hoe God hen heeft bevrijd uit de sla ... Aan de tafel met Jezus - Het Spurgeon Archief ... . Niet alleen Jezus vierde het paasmaal, alle Joden deden dat en ook nu nog steeds. Ze denken er dan aan, hoe God hen heeft bevrijd uit de slavernij in Egypte. Vanavond willen we net zo'n maaltijd houden als Jezus toen hield met zijn Samen eten was voor Jezus een deel van zijn missie. Door met hem te eten, veranderden mensen. Aan tafel werd iets duidelijk van de wereld die hem voor ogen stond. Eten en drinken was belangrijk voor Jezus. Als er iets te vieren was, was hij erbij. Veel mensen waardeerden de boeiende gesprekken die ontstonden. Als Jezus maar niet zulke pijnlijke ... Jezus gedenken aan de tafel, minder kan Hij niet van ons vragen. Het past ons berouw te hebben, en te doen zoals Hij ons bevolen heeft, want Zijn geringste wens moet als een wet voor ons zijn. Geleefd te hebben zonder gemeenschap met Hem te hebben gehad, van wie de Joden zeiden: "zie, hoe lief Hij hem had." INFORMATIE BESTANDSGROOTTE 8,63 MB BESTANDSNAAM Met Jezus aan tafel.pdf PUBLICEER DATUM april 2013 SCHRIJVER Tim Chester ISBN 9789051944273 Met Jezus aan tafel . Vorige Artikel 6 van 12 Volgende. € 5, 00 (inclusief 6% btw) Aantal. Voeg toe aan winkelwagen. Overzicht Beschrijving; Specificaties; Dit boekje wil jonge mensen wegwijs maken in de eucharistie. Het opent je ogen en je hart voor Jezus' aanwezigheid tijdens de viering. Zo ook met de druivensap. Gaandeweg de viering zei ik dat we eigenlijk bij Jezus zelf aan tafel zitten. Zonder dat ik het zelf in de gaten had, wees ik daarbij op de ene lege stoel in de kring. Maar het gebaar ontging de aanwezigen niet. Die symboliek houden we vast. We zaten bij Jezus aan tafel.' Met Jezus aan tafel bij Boeken.com. Bij boeken.com vind je altijd wat je zoekt. Aan uw tafel. U nodigt mij aan tafel, om dicht bij U te zijn; te proeven van het leven, dat U deelt door brood en wijn. U leidt mij in de stilte, ik volg U met ontzag: een plaats van rust waar ik U ontmoeten mag. U ziet mijn hart en leven, de onrust die verwart; mijn onbesproken vragen, die er leven in mijn hart. Met Jezus aan tafel Uit de ...