Gratis elektronische bibliotheek

De kracht van bidden - Thich Nhat Hanh

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: 2010-10-11
BESTANDSGROOTTE: 3,17
ISBN: 9789025971113
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Thich Nhat Hanh

U kunt het boek De kracht van bidden downloaden in pdf epub formaat na gratis registratie

Omschrijving:

Bidden is niet zomaar het uiten van een lege wens. Het gaat gepaard met aandacht en concentratie, het is goed voor geest én lichaam, en levert dus echt wat op - ongeacht in welke traditie je staat. Thich Nhat Hanh wil boeddhisten, christenen en zelfs mensen die nog nooit hebben gebeden, verder op weg helpen. Een toegankelijk boek, vol persoonlijke anekdotes. Ook een praktisch boek, door de rituelen, visualisaties, ademhalingsoefeningen en voorbeelden van gebeden bij het tandenpoetsen, tuinieren, schoonmaken en andere dagelijkse bezigheden.

... deur. Je houdt van je vrouw, en je wilt niets liever dan haar gelukkig zien ... De kracht van het gebed - Bible NL ... . Er is geen betere manier om haar lief te hebben dan voor haar te bidden. De kracht van een biddende man tintelt van de verwachting dat God in je huwelijk zal werken, als je Hem erom vraagt. Hij kan zelfs diepe emotionele beschadigingen genezen. Bidden: de vergeten technologie. Naar nu blijkt bevinden we ons in onze cultuur massaal in the dark als het gaat over hoe bidden wel werkt. Er is veel kennis verloren gegaan over de eigenlijke manier van gebed. Bid ... De kracht van bidden eBook door Thich Nhat Hanh ... ... . Er is veel kennis verloren gegaan over de eigenlijke manier van gebed. Bidden is een wondermooi geschenk van God. Als geliefd kind van God heb je het geweldig voorrecht gekregen om door gebed een vriendschap op te bouwen met de Schepper van hemel en aarde, die je beste Vriend wil worden. Je vullen met Gods woorden en bidden dat de heilige Geest je gedachten gezond zal maken, geeft je liefde en kracht in je leven. Gebed geeft hoop. Hoe hopeloos een situatie ook kan zijn: gebed helpt je om daar bovenuit te stijgen. Niet omdat jij dat vanuit jouw kracht kan, maar omdat je jezelf afstemt op de kracht van God. BUIGEN, de kracht van gebed ... Laat je hart verwarmen door het verhaal van een 'gewone' christen die besluit te gaan bidden. Laat je knieën beseffen dat er veel in jouw omgeving kan gebeuren als ze bereid zijn om zich te BUIGEN. Nieuw! Leverbaar vanaf 1 juni (nog niet verschenen). Thich Nhat Hanh is een geweldige auteur. Download en lees het boek De Kracht Van Bidden op onze website bank72.nl. Helemaal vrij. U vindt De Kracht Van Bidden in PDF, ePUB, MOBI. Als u bidt, gebruik dan geen omhaal van woorden zoals de heidenen, want zij denken dat zij door de veelheid van hun woorden verhoord zullen worden. (Mattheüs 6:7 - hsv) Wees in geen ding bezorgd; maar laat uw verlangens in alles, door bidden en smeken, met dankzegging bekend worden bij God. De kracht van gebed wordt vaak onderschat. Het gebed is door de jaren heen het ondergeschoven kindje geworden. Want als iets niet spectaculair en uitdagend genoeg is, maar saai en de gewenste resultaten op zich laten wachten, wordt het aan de kant geschoven en geen aandacht meer aan geschonken. De kracht van bidden | ISBN 9789025971113 direct en eenvoudig te bestellen bij Boekhandel De Slegte. Uniek aanbod (tweedehands) boeken. En Hij heeft tot mij gezegd: Mijn genade is u genoeg, want de kracht openbaart zich eerst ten volle in zwakheid. Zeer gaarne zal ik dus in zwakheden nog meer roemen, opdat de kracht van Christus over mij kome" (2 Korintiërs 12:7 t/m 9). Laat ons vurig bidden in de kennis dat God het gebed van een rechtvaardige hoort (Spreuken 15:29). WELKOM! Lees hier alles over Maranatha Ministries: het ontstaan van de gemeente, leiderschap, afdelingen en onderwijs... Bidden is niet zomaar het uiten van een lege wens. Het gaat gepaard met aandacht en concentratie, het is goed voor geest én lichaam, en levert dus echt wat op - ongeacht in welke traditie je staat. Thich Nhat Hanh wil boeddhisten, christenen en zelfs mensen die nog nooit hebben gebeden, verder op weg helpen. Een toegankelijk boek, vol persoonlijke anekdotes. Ook een praktisch boek, door de ... De kracht van bidden. Dit boek bevat een verhandeling van Thich Nhat Hanh over de kracht van het gebed. Het is geschreven in heldere bewoordingen, met een persoonlijke aanspreektoon en vele anekdotes. Thich Nhat Hanh wil boeddhisten, christenen en zelfs mensen die nog nooit hebben gebeden, verder op weg helpen. "Wij hebben deze schat in aarden vaten, zodat de kracht, die alles te boven gaat, van God is en niet van ons." (2 Kor. 4:7) We kunnen ons er enkel over verbazen: "hoe overweldigend groot zijn kracht is aan ons, die geloven, naar de werking van de sterkte zijner macht." (Efe. 1:19) Kracht van opstanding...