Gratis elektronische bibliotheek

De Geest Van Liefde - Paul Ferrini

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: oktober 2006
BESTANDSGROOTTE: 8,80
ISBN: 9789020284409
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Paul Ferrini

U kunt het boek De Geest Van Liefde downloaden in pdf epub formaat na gratis registratie

Omschrijving:

FERRINI DE GEEST VAN LIEFDESamen met De wetten van Liefde en De kracht van Liefde helpt dit boek je de blokkades voor liefde in je leven uit de weg te ruimen, te leven volgens je authentieke zelf in harmonie met anderen. Je leert onvoorwaardelijke liefde te geven en te ontvangen. De boeken zijn een gids op onze spirituele reis van heling en verzoening waar we zowel individueel als collectief mee bezig zijn. We zijn op weg naar een nieuwe wereld die heel anders zal zijn dan de huidige. Ze zal niet op schaamte en angst zijn gebaseerd, maar op acceptatie en liefde. Het zal een wereld zijn van compassie die onrechtvaardigheid corrigeert en ertoe bijdraagt dat onze wonden worden geheeld en we leren van onze fouten.Zonder onze liefde kan de wereld niet uit de duisternis worden bevrijdPAUL FERRINI is een belangrijke Ieraar van de nieuwe tijd. Eerder verschenen: Liefhebben zonder voonwaarden (5e), Stilte van her hart (3e), Stappan naar een goede relatie (3e), Ik ben de poort (4e), De levende Christus (2e), Verboden vruchten, Wijsheid voor iedere dag. Volmaakt in het nu.

...in het leven van de eerste bekeerlingen: 'En zij volhardden in de leer van de apostelen en in de gemeenschap, in het breken van het brood en in de gebeden ... De Geest van liefde | David Maasbach | Maasbach.nl ... .' Er was een zeer opmerkelijke liefde, eenheid en vreugde bij deze gelovigen. In de geest van liefde Afdalen in de traditie van het mahayana-boeddhisme In dit boek vormen de persoonlijke ervaringen van Thich Nhat Hanh met verliefdheid en liefde de achtergrond van een nauwgezet onderzoek van belangrijke mahayana-boeddhistische teksten. Een van de vruchten van de Geest is liefde. Hier wordt veel over geschreven in de Bijbel. 1 Korinthe 13 is een bekende passage over de liefde. In vers 4 ... bol.com | In de geest van liefde, Thich Nhat Hanh ... ... . Een van de vruchten van de Geest is liefde. Hier wordt veel over geschreven in de Bijbel. 1 Korinthe 13 is een bekende passage over de liefde. In vers 4 staat dat de liefde geen afgunst kent. De liefde die God in je hart laat groeien is dat je de ander gunt wat je zelf had willen hebben. 31 krachtige Bijbelteksten over liefde. We kunnen zoveel leren over het karakter en de aard van God, door Bijbelteksten over liefde te lezen. Uiteindelijjk is God liefde (1 Joannes 4:8)....