Gratis elektronische bibliotheek

Mijn tijden in Uw hand - Winslow, Octavius

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: none
BESTANDSGROOTTE: 3,3
ISBN: 9789033127854
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Winslow, Octavius

Het beste pdf boek van Mijn tijden in Uw hand dat u hier kunt vinden

Omschrijving:

Een zandloper roept gedachten op aan de vergankelijkheid. De tijd verstrijkt ongemerkt. Ons leven gaat snel voorbij. Maar toch: onze tijden zijn in Gods hand. Zijn toezicht gaat over alle dingen, tot de kleinste toe.In Mijn tijden in Uw hand, geschreven naar aanleiding van Psalm 31 vers 16, wil Octavius Winslow de lezer ertoe oproepen om in alle omstandigheden van het leven op God te vertrouwen en uit te zien naar Hem.

...ijn toezicht gaat over alle dingen, tot de kleinste toe ... Mijn tijden zijn in Uw hand. - hoopdoetlevenblog.com ... . In Mijn tijden in Uw hand, geschreven naar aanleiding van Psalm 31 vers 16, wil Octavius Winslow de lezer ertoe oproepen om in alle omstandigheden van het leven op God te vertrouwen en uit te zien naar Hem. Bekeringsgeschiedenissen. Bewaar het pand Mijn tijden zijn in uw hand Geschreven door Tjaard Barnard. Actueel . Ons land is in een crisis. Konden we een paar weken lang doen alsof er niet al t ... Mijn tijden zijn in Uw hand Ps. 31:16, Horloge, Stalen ... ... . Konden we een paar weken lang doen alsof er niet al te veel aan de hand was, denken dat ook dit griepje wel zou overwaaien, nu zijn we allemaal overtuigd dat er meer aan de hand is. Mijn tijden in Uw hand is een boek van Octavius Winslow. ISBN 9789033127854 en 68 pagina's. Koop bij Gebr. Koster voor 9,90 euro 'Veilig in Uw hand' is een lied vol aanbidding. Het getuigt van Gods liefde, die altijd aanwezig is. Het wordt gezongen door koor Gospel Unlimited in de Maar... Ansichtkaart met Bijbeltekst uit Psalm 31: Mijn tijden zijn in Uw hand. 0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen Uw review toevoegen 16 Mijn tijden zijn in Uw hand; red mij van de hand mijner vijanden, en van mijn vervolgers. 17 Laat Uw aangezicht over Uw knecht lichten; verlos mij door Uw goedertierenheid. 18 HEERE! laat mij niet beschaamd worden, want ik roep U aan; laat de goddelozen beschaamd worden, laat hen zwijgen in het graf. 15 Mijn tijden zijn in Uw hand; red mij van de hand mijner vijanden, en van mijn vervolgers. 16 Laat Uw aangezicht over Uw knecht lichten; verlos mij door Uw goedertierenheid. 17 HEERE! laat mij niet beschaamd worden, want ik roep U aan; laat de goddelozen beschaamd worden, laat hen zwijgen in het graf. Mijn tijden in Uw hand Een zandloper roept gedachten op aan de vergankelijkheid. De tijd verstrijkt ongemerkt. Ons leven gaat snel voorbij. Maar toch: onze tijden zijn in Gods hand. Zijn toezicht gaat over alle dingen, tot de kleinste toe. In Mijn tijden in Uw hand, geschreven naar aanleiding van Psalm 31 vers 16, wil […] Ook de woorden:Mijn tijden zijn in UW handen. Vanaf mijn geboorte tot de laatste dag van mijn leven. Ja de tijden van verdriet en moeite,wat het leven kan mee brengen. tijden..van het soms even niet meer weten hoe.. Maar ook de tijden,dat je je mag verblijden in God. In Uw hand beveel ik mijn geest; Gij verlost mij, Heere, getrouwe God. Ik haat hen die ijdele nietigheden vereren (zoals de Christenunie en 'het Klimaat' RZ) ik immers vertrouw op den Heere. Ik wil juichen en mij verheugen over uw goedertierenheid, daar Gij acht hebt geslagen op mijn ellende, hebt geweten van de benauwdheden van mijn ziel. Mijn tijden zijn in Uw hand en in Uw handen beveel ik mijn geest. Er zit in deze psalm een geweldige spanning, zoals in het vers waar over de "gloed der benauwdheid" wordt gesproken. De psalm laat … Mijn tijden zijn in Uw hand De tijden van onzekerheid Maar ook de tijden van het zeker weten Mijn tijden zijn in Uw hand Laat mij dat nooit meer vergeten Wat dan blijft, is de tijd van zeker weten Plaats reactie. JComments. U bevindt zich hier: Home. Tijd. Mijn tijden Mijn tijden zijn in Uw hand. Stille tijd. 16 sep. Meer lezen: De Heere zal voor u strijden; Zoek eerst het Koninkrijk; Gebed voor ons ongeboren kind; Ik zal Uw bevelen overdenken (stille tijd deel 2) Hoe kan Gods Woord in ons wonen? Laat een reactie achter « Hoe je prioriteiten stelt in je leven. Mijn tijden - in Uw hand. Ik til ik mijn hoofd omhoog en lach met mijn kinderen. Ik stoei met ze en maak foto's. Ik help hen als ze problemen hebben en werk vol overgave aan de relaties. Ja, het leven kent zware bergetappes maar er zijn genoeg momenten dat ik ervaar dat God erbij. Mijn tijden zijn in uw hand, red mij uit de hand van mijn vijanden en vervolgers. NBG51: NBG-vertaling 1951 . Vertaling. Annuleren. Bijbeltaal Nederlands. Wijzig Taal {{#items}} {{local_title}}...