Gratis elektronische bibliotheek

Ervaar God - D. Sorensen

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: april 2008
BESTANDSGROOTTE: 9,37
ISBN: 9789060674574
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: D. Sorensen

Veel plezier met het gratis lezen van Ervaar God D. Sorensen epub boeken

Omschrijving:

Dan heb ik goed nieuws voor je: God wil niets liever dan jou veel meer geven! Meer van zijn liefde, meer van zijn vreugde, meer van zijn kracht, meer van zijn rust... Om God blijvend te ervaren en te genieten van zijn overweldigende goedheid, moet er wel iets bij jou veranderen: je denken. Want zonder dat je het beseft, staat jouw denken als een muur tussen jou en Gods gevende handen in. Dit boekje laat zien hoe die muur een wijd geopende deur kan worden. Een deur waardoor God veel meer je leven kan binnenwandelen, gevolgd door al zijn wonderlijke zegeningen. Hij wil ze jou heel graag geven. Omdat je zijn zeer geliefde kind bent. Hij geeft veel meer dan je denkt!Wil jij het ontvangen?

...beloofd dat er toekomst is. Het visioen en de belofte van Gods nieuwe wereld is voor veel mensen een troost ... Hoe ervaar jij God? En mist is de plek waar je zijn moet. ... . In de Bijbel vragen mensen om die troost, zoals in de Psalmen. En op andere plaatsen wordt vrijuit over die troost verteld. Zelfs God kan dus spijt hebben. Ook in Exodus 32:14 heeft God spijt, maar dan juist van zijn voornemen om zijn volk te vernietigen. Hoe verder? Spijt hebben en berouw tonen kan helpen om weer verder te kunnen. Dat is niet altijd makkelijk. Maar bij God is er altijd weer een nieuwe mogelijkheid als je spijt hebt en ... Hoe ervaar jij God? En mist is de plek waar je zijn moet. ... . Dat is niet altijd makkelijk. Maar bij God is er altijd weer een nieuwe mogelijkheid als je spijt hebt en je leven wilt veranderen: "Ik ervaar God niet" "Ik heb de Heere veel om bekering gevraagd. Ik ervaar niets van Hem. Ik probeer het telkens weer opnieuw, maar telkens mislukt het. Ik ben bang dat een leven met de Heere niet voor mij is weggelegd," vraagt een jongen zich af in de rubriek 'Jouw vragen' van Terdege. Krampachtig en geforceerd God proberen te ervaren, zal niet lukken. Ontspan je en geniet. Samenvatting Er valt nog veel en veel meer te zeggen over hoe je God kunt ervaren. Dit zijn een aantal basisprincipes. De kern is: God houdt ontzettend veel van je en Hij wil heel graag dat je helemaal gevuld bent met zijn liefde, vrede en kracht. 9789060674574,Ervaar God,woord,kracht,david sorensen,god ervaren,rinnah,hardinxveld-giessendam, God was altijd in haar leven, maar nu ze elke dag pijn lijdt en niet goed kan lopen, ervaart ze Hem driedubbel zoveel. Auke van Eijsden 6 oktober 2018 Mijn naam is Pieter Post, ik ben getrouwd met Margriet Post en samen hebben wij van God een dochter mogen ontvangen. Ik zing alweer bijna 8 jaar de tenor partij bij Reflection. Op de vraag wie is God voor jou en hoe ervaar je Hem, is het eigenlijk onmogelijk om dat in een paar woorden op te schrijven. Toch ga ik het proberen. Lees verder ... Ervaar Gods majesteit Naast verbazend mooie woorden uit het hart van God, ontvang je bemoedigend bijbels onderwijs dat je helpt de goedheid en zegen van God te ervaren in je leven, adembenemende natuurfoto's die je Gods majesteit en grootheid laten zien, getuigenissen van geweldige wonderen die God wereldwijd doet, de allermooiste bijbelteksten, en veel meer. ERVAAR GOD. Door de kracht van zijn Woord. Heb je behoefte aan bemoediging en kracht? Verlang je ernaar om meer van Gods liefde en rust te ervaren? Heb je soms last van twijfels en angst? Gods woord geeft je de moed, kracht hoop en rust die je nodig hebt. Dit boekje bevat de tweehonderd meest bemoedigende teksten uit de hele Bijbel. Ervaar God. Auteur/artiest: D. Sörensen. Door de kracht van zijn Woord Voor mensen die twijfelen aan de goedheid van God, die bang ... Lees meer. Schrijf een review. ISBN: 9789060674574. Levertijd: 1 - 3 werkdagen Uitgever: Gideon, Stichting Uitgeverij Datum uitgave: april 2008 Gratis ... Ervaar God Door de kracht van zijn Woord Verlang je naar meer van God? Dan heb ik goed nieuws voor je: God wil niets liever dan jou veel meer geven! Meer van zijn liefde, meer van zijn vreugde, meer van zijn kracht, meer van zijn rust… Om God blijvend te ervaren en te genieten van zijn overweldigende goedheid, moet… Ervaar God van D. Sorensen voor €7.95 - Dan heb ik goed nieuws voor je: God wil niets liever dan jou veel meer geven! Meer van zijn liefde, meer van zijn vreugde, meer van zijn kracht, meer van zijn rust. . . Om God blijvend te ervaren en te genieten van zijn overweldigende goedheid, moet er wel iets bij jou......