Gratis elektronische bibliotheek

Wat God wil - N.D. Walsch

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: 2005-06-01
BESTANDSGROOTTE: 8,28
ISBN: 9789021583815
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: N.D. Walsch

Veel plezier met het gratis lezen van Wat God wil N.D. Walsch epub boeken

Omschrijving:

Dit boek is gevaarlijk. Het geeft antwoord op de meest gestelde vraag in de geschiedenis van de mensheid: de vraag Wat God Wil. Het antwoord op die vraag is verbijsterend en revolutionair. Het heeft niets maar dan ook niets te maken met theologie of met wat de meeste mensen hebben geleerd over God. Het kan de wereld veranderen. Wanneer je het tot je door laat dringen zal het jou veranderen. Er bestaan personen en instituten die zulke veranderingen vrezen. Zij zouden liever hebben dat je dit boek niet leest. Het is aan jou.

...m vreugde brengt. Bijvoorbeeld: hoewel het duidelijk is dat God geen vreugde schept in de dood van goddeloze mensen, is het ook duidelijk dat Hij hun dood wil of bepaalt ... Digibron.nl, Wat is Gods wil? (1) ... . Deze uiting van Gods wil wordt onthuld in de vele verzen van de Schrift die aangeven wat God wel en niet ... God wil dat we discipelen van Christus zijn. Dit betekent dat Christenen toegewijd moeten zijn om dagelijks Gods wil te doen, wat het ook mocht kosten. Tegen allen zei hij: 'Wie achter mij aan wil komen, moet zichzelf verloochenen en dagelijks zijn kruis op zich nemen en mij volgen." . De bijbel helpt ons om Gods wil ... Wat is Gods wil voor mij? | Vragen over de Bijbel ... . Tegen allen zei hij: 'Wie achter mij aan wil komen, moet zichzelf verloochenen en dagelijks zijn kruis op zich nemen en mij volgen." . De bijbel helpt ons om Gods wil te kennen. God wil ontdekken: wat bedoel je hiermee? Wanneer je het over Gods wil hebt, kun je aan verschillende dingen denken, bijvoorbeeld over wat God van iedereen vraagt. God wil niet dat wij liegen, stelen, overspel plegen, trots zijn en enzovoort. Dit zijn geboden voor ons eigen bestwil. God wil dat u hem als Persoon leert kennen en een band met hem krijgt, en hem dan gaat liefhebben en van harte gaat dienen (Mattheüs 22:37, 38; Jakobus 4:8).U kunt erachter komen wat Gods wil is door het leven en de leringen van Jezus te onderzoeken (Johannes 7:16, 17).Jezus praatte niet alleen over de wil van God — hij leefde er ook naar. Deze wil heeft een verborgen zijd...